בובות ואיפה למצוא אותן.

בימים אלו אני נהנית משפע הפוסטים החדשים והמשעשעים בבלוג של שרונה ראובני. שרונה עושה בובות מופלאות, משעשעות ומושקעות, עם אופי ואביזרים קטנטנים ושמות והכל, וכותבת קצת על ההכנה שלהן ועל האישיות שלהן.אני אוהבת את השילוב הנדיר בין השקעה להומור. לרוב אני מוצאת שמשקיענים, במיוחד העצמאיים שבהם, נוטים להיות מאוד רציניים בקשר להכל וזה נחמד לראות את הרוח הטובה ששורה על תהליך העבודה ואת הכיף.

הגעתי אל הבלוג שלה כשהיא הגיבה כאן לאיזה פוסט קדום והלכתי בעקבות הקישור לאתר שלה.
מה שאני אוהבת בבובות שלה זה שהן יוצרות מן יקום מקביל שבו קיימת משפחה לא- ריאליסטית שכל החברים בה דומים מצד אחד ובעלי אופי מיוחד מצד שני. הדבר האחרון שראיתי ואהבתי הוא שלאחת הבובות יש בובה קטנה שהיא אוהבת וקוראים לה שפני. שרונה עושה בחירות מיוחדות ומקוריות כשהיא חושבת אילו פרטים קטנים להבליט. עוד דבר שנראה לי מעניין זה הטיול שעושה אחת הבובות שלה בעולם. אפשר לקרוא על התחנה הראשונה שלה, בה היא נפגשת עם כל מיני בובות חמודות מחו"ל, כאן.

אודות אפרת

bimkomte.wordpress.com
פוסט זה פורסם בקטגוריה איזה כיף, אמנות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על בובות ואיפה למצוא אותן.

  1. שרונה הגיב:

    מעולם לא קראתי תיאור יפה כל כך, ומדויק כל כך, של היצירה שלי. תודה מקרב לב!

    אני אדפיס ואדביק את מה שכתבת ביומן שלי, במיוחד לימים בהם אני עצובה, וזקוקה לתזכורת לזה שמעריכים אותי 🙂

  2. פינגבאק: הודעות מנהלה ובקשה חוזרות! « במקום תה

כתיבת תגובה