הודעות מנהלה ובקשה חוזרות!

אהבתם את הודעת מנהלה ובקשה 1? הנה מגיע החלק השני בטרילוגיה (?), החלק שכולם ציפו לו בכסיסת ציפורניים מאז סיימו לקרוא בפעם המאה וחמש עשרה את הראשון. כרגיל בסיקוולים, הוא יהיה פחות טוב מהראשון אז אל תצפו ליותר מדי. מצד שני, באופן החורג מגבולות הז'אנר, אף דמות מפתח לא תמות גם כאן ואפילו לא, בעזרת השם, בחלק השלישי של הטרילוגיה (נראה לי שקצת נסחפתי עם עניין הטרילוגיה. כרגע לא באמת צפוי חלק שלישי כי הודעות מנהלה הן די משעממות, למרות מה שאולי יגידו לכם בפרומואים, דוגמא לעיל). יהיה טוויסט מפתיע.

ראשית- לטוויסט המפתיע: בעקבות הצעתו של גלעד סרי לוי מהתגובות של הפוסט ההוא (וגם מספר חברה תרבות) התקנתי את התוכנה כתבן, במקור כדי לנסות ולראות אם אפשר להקל על אבא שלי את הכתיבה באתר שלו, אבל אחר כך גיליתי שהוא די נוח לשימוש עצמי, לא לפני שצלחתי את מסלול המכשולים המרושע בו הוא מנסה לגרום לי שאקבל על עצמי להתקין כל מיני תוכנות שאני לא צריכה כשהוא מציג אותן כברירת מחדל עם ההתקנה של מה שבאמת רציתי. הורדתי באדיבות ובנחישות את כל הסימונים במשבצות הקטנות של התוכנות שלא רציתי, צלחתי עוד כמה מסכי סרק שביקשו ממני כתובת הוטמייל (כתובת הוטמייל?! תודו שאפילו אתם כבר לא משתמשים בה) וכאמור- נאלצתי להודות שהוא די נוח. לכן מצב החירום שהוכרז עם פנייתי אל ממשק המשתמש בבלוג החדש מבוטל בזאת. לא צפויה עליה במפלס שגיאות הכתיב הרגיל, כל מתקטנני הכתיב מוזמנים להחזיר את מד לחץ הדם לארון עד להתראה חדשה. זאת היתה הודעת המנהלה.

בלי קשר לשגיאות כתיב בכלל, אני נתקלת לאחרונה בהמון דברים מעניינים בבלוגים בעברית ואני די שונאת לתת המלצות קריאה בבלוג שלי כי הוא לא נועד לזה: הבלוג שלי מפתח רעיונות, לפעמים בצורה מוזרה, והמלצות קריאה צריכות להיכתב בסגנון מינימליסטי. למעשה אני נותנת המלצות קריאה בבלוג רק כשאני לא מסוגלת לחשוב מחשבות מספיק טובות בעצמי (מוצג מספר 1) ובדרך כלל אני מעדיפה פשוט להפנות כאן לבלוגים שלמים ומגניבים במקום לפוסטים אחד אחד. אז חשבתי לפתוח בלוג אחר ולתת המלצות קריאה קצרות אך ממצות. מה דעתכם? זה יעבוד? (זו הבקשה, אם לא הבנתם: עזרו לי להכריע בעניין הזה. האם למישהו יהיה מעניין לקרוא המלצות קריאה שלי?).

בקרוב!!!!! הודעת מנהלה ובקשה 3!!!!!!!!!! הפרק האחרון והסופי של הטרילוגיה בו הרשע מובס, מתגלה זהותו של אביו של הגיבור והגיבור ואהובתו מתאחדים!!!!!!! אל תלכו לשום מקום!!!!!!!!!1 (?)

אודות אפרת

bimkomte.wordpress.com
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על הודעות מנהלה ובקשה חוזרות!

  1. גלעד הגיב:

    אני מציע שתתני המלצות קריאה בצורה מוזרה. זה יכול להיות ז'אנר חדש ומעניין

  2. יניב ג"מ הגיב:

    ודאי שזה יעבוד, כך נראו כמה מראשוני הבלוגים.

  3. פינגבאק: וובזולות גורגנזולות, בלשים כזבים ובתי משפט – טור לים ששי | ספר חברה תרבות

    • אפרת הגיב:

      מה שבטוח הוא שהמבקרים פיספסו בגדול את "מנהלה והודעה 2" אבל אולי עם צאת חלקה השלישי של הטרילוגיה (שכמובן, אין לי שום כוונה להוציא ואני קוראת לזה טרילוגיה רק כי טרילוגיה נשמע מגניב יותר) הם יקבלו פרספקטיבה חדשה ויבינו את המכלול לעומק.

  4. פינגבאק: שלוש, ארבע, ו… « מה אני קוראת

כתיבת תגובה