1. צריך לבוא לקולנוע עם אקדח מים ולהתיז (בעדינות) על כל מי שעובר מולך ומפריע לך לראות. כמו כן- לחסום את המעבר עם הרגלים ולהפריע לאחרים להפריע לך כמה שיותר.
2. מכל הזוגות באולם, אנחנו היינו לבושים הכי דומה לפיראטים. אנשים הפסיקו להשקיע. למה לבוא לסרט פיראטים עם ג'ינס צמוד שהצמיגים שלך משתפלים מעליו? איפה הכבוד לעצמך, להקשר, לגוף, לאנשים סביבך?
3. לא ברור מה קרה לבחור היפה השני, הזה שהוא לא ג'וני דפ. אני בעד שבסרטים עם מחסור חמור בבחורים יפים (או בכאלה שלא מכערים אותם בכוונה) יסגרו את כל הקצוות החשובים האלה ולא ישאירו אותנו תוהות.
4. מה יש לנוצרים האלה שמבקשים כפרה במוות? מה רע בתיקון בעודך בחיים? מה רע בלשנות את דרכיך? מדברים על מוות כאילו זה טריק גדול. בשביל למות, בסביבה מסוכנת כמו הסרט הזה, לא דרוש הרבה. לחיות- זה פרויקט אמיתי. לפחות הם מספיק שמרנים בשביל ליצור קרב שלם עם מלא בנות ים לא לבושות בו לא רואים אף חלק מבנות הים שאני לא רוצה לראות בסרט. אמריקה ברכי את אלוהים.
5. "שודדי הקריביים: המשכון בשביל הכסף" הוא סרט טוב. אולי בגלל שלא ראיתי את כל הקודמים. נהניתי לגמרי מהסיפור ומהתפאורה. אני לא מבינה למה הייתי צריכה לצלוח (הי, אמרתי את המילה לצלוח בהקשר של סרט על שודדי ים. שפל חדש של משחקי מילים. הו, הנה גיליתי עוד שפל כשהשתמשתי במילה שפל, וכו') את כל הביקורות הרעות בדרך אליו.
6. סליחה שאני נודניקית, אבל מה המסר? ואם אין מסר- מהו עולם הערכים עליו נבנה הסיפור? לא אהבה, לא בריאות ואורך ימים, לא אמונה, רק מקצועיות, כסף ואחווה גברית?
7. אפרת צריכה לראות יותר סרטים כדי שתכתוב בבלוג אחר־כך.
תודה
כן, אפרת בהחלט צריכה לראות יותר סרטים ולכתוב עליהם אחר כך. גם ספרים יתקבלו בברכה.
לגבי הבחור היפה שנעלם, מעבר להסבר הרגיל (הוא רצה יותר כסף ונעלם למקומות שבהם יוכל לקבל אותו כי המפיקים של ההמשכון הנוכחי לא היו מוכנים לשלם) נדמה לי שבסרט הקודם בסדרה הוסבר משהו על הגורל שלו, הוא החליף את דייוי ג'ונס (המפלצת המדוזתית המכוערת מהסרט הקודם) ונאלץ לבלות חצי מהזמן מתחת למים או משהו כזה.אם אני לא טועה.
ואהבתי מאוד את סעיף 4.