תסביך הפרסומות מכה שנית

שוב החלטתי לצאת בווידוי חושפני על פרסומות שאני דווקא כן אוהבת. למעשה, אני לא רק דווקא כן אוהבת אותן אלא אני מקפידה לעיין בהן בתשומת לב מרובה, הצטרפתי לרשימת התפוצה שלהן במייל כך שבכל פעם שיש פרסומת חדשה אני מקבלת אותה ולמרות שהמייל שלי מוחק את התמונה ושולח אותי ללחוץ על משהו כדי לראות את התמונה בכל זאת אני לא נרתעת ולוחצת על הקישור. לפעמים אני אפילו גולשת לאתר האינטרנט שלהם ומסתכלת על חומרים שיכלו להיכנס לפרסומות וירדו בעריכה. הם אפילו לא משלמים לי כלום כדי לכתוב את זה, למרות שאני לא אתנגד…

הדברים הגיעו למצב כזה שאני לא יכולה להמשיך לשמור על התדמית הסגפנית והאנטי צרכנית שלי בלי להוסיף כוכבית קטנה שבעצם כן יש פרסומת שאני אוהבת אבל כל השאר הן זבל.

להגנתי יאמר שמדובר במוצר אקולוגי אז זה מאזן את התרבות הצרכנית שבקריאה אובססיבית של פרסומות.

תקראו את המשפט הקודם שוב ותבינו איך אני קונה כל שטות מיתוגית שהם אומרים.

אם אתן רוצות להצטרף אלי, אתן מוזמנות לגלוש גם לאתר של COTTON ולשזוף עיניים בנשים המקסימות שמפזזות בשדות לבושות בבגדים של החברה, לעיתים קרובות בחברת בנות משפחה, למשל 4 אחיות (הו, למה לי אין ארבע אחיות?) או סבתא, אמא ובת (הו, למה אני אף פעם לא יוצאת לקניות בשדות עם אמא שלי וסבתא שלי?). מעכשיו הדברים הולכים להיות ממש דביקים אז אתם מוזמנים לקחת צעד אחורה ולקוות ששום דבר לא ישפך עליכם: אני אוהבת את הפרסומות האלה כי יש בהן נשים בכל הגילאים ובכל המידות, כמו בחיים, שלבושות מאוד נוח ומאופרות בצורה מאוד טבעית- יש מצב שכמה מהן לא מאופרות בכלל, ממש כמוני (כאן ככל הנראה הצליחו לעבוד עלי).

חוץ מזה, הדוגמניות ממש קשורות זו לזו בקשרי משפחה- לא מדובר בכמה בחורות שכל המשותף ביניהן הוא שבכל דייט הן מתפללות שהפעם הבחור יצליח להיות יותר גבוה מהן ושהרוח לא תעיף אותן מרוב חוסר משקל. לא מדובר בבחורות שנפגשות בפעם הראשונה על הסט וישר מעמידות פנים כאילו הן חברות הכי טובות שיצאו לטיול, בגן החיות או באי בודד או על החוף, ולקחו איתן את כל הבגדים שהיו להן בארון כשהן מחליפות כל חצי שעה בגד.

כל הערכים של הפרסומת, וגם המידות והגילאים של הנשים בתמונות, מאפשרים לי לדמיין את עצמי קשורה לחברה הזו ולא להתבייש על שאני קונה מהם כמו עם מוצרים של חברות עם פרסומות מעצבנות וטיפשיות (נסו לקנות מוצרי חלב מחברה מפורסמת לפני שבועות ותראו איך אתם מתביישים להיות קשורים אליה ואל הפיכסה ביכסה הסכריני של הפרסומות שלה). הם גם לא גורמים לי להחרים את המוצרים של החברה כמו שאני עושה באדיקות עם מוצרים של פוקס, למשל: הבגדים שלהם ממש מתאימים לי והייתי קונה שם הרבה אבל מאז שהם פיזרו קטלוגים עם תמונות של אנשים ערומים בלי בגדים בכלל ליד הדלתות ובשבילי השכונה כך שיגיעו ישירות לכל הילדים אני לא קונה מהם אף פעם. נראה לי שרק מכתב אישי מאיזה אחראי שם שמבטיח לא להשתמש יותר במין כדי למכור ישנה את דעתי (אם הוא גם יקיים, כמובן).

בקיצור- למרות שבדרך כלל אני לא סובלת פרסומות, אני אוהבת מאוד את הפרסומות של COTTON. נסו ותיהנו.

לקריאה נוספת: יוסלה מברך על המעדן חלב שלו

אודות אפרת

bimkomte.wordpress.com
פוסט זה פורסם בקטגוריה כביסה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על תסביך הפרסומות מכה שנית

  1. חתול הגיב:

    אולי אין איפור אבל יש פוטושופ.
    כנראה שאין לא בשדה בכלל, לא רואות אחת את השניה, ולא נראות ככה. פלאי הפוטושופ מאפשרים לשנות את הכל.

    (מוסיף קצת ציניות לרגש שלך)

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s