הבלוג "במקום תה" גאה להציג: עוד שנה!!!

בסיומה של שנה שלמה בה התקיים הבלוג הזה, צוות במקום תה, המורחב (אני) גאה להציג: עוד שנה!!! בקרוב ממש תתחיל כאן עוד שנה מוצלחת ומעניינת של "במקום תה" עם פוסטים יותר מעניינים, עם יותר תגובות (על זה אתם אחראיים, במסגרת האצלת הסמכויות הנדיבה המתקיימת כאן בבלוג) ויותר השקעה באופן כללי (אני מצטרפת להלך הרוח הרווח בארץ בימי בחירות: להבטיח לא עולה לי כלום…).

ממש ביום שבת הבא תמלא שנה לקיומו של הבלוג, ואל תאמינו לארכיונים מימין, שמנסים לטעון שכבר מלאה שנה לקיומו של הבלוג אי אז בנובמבר. הבלוג, כבלוג יהודי טוב, חוגג ימי הולדת בתאריך העברי ולכן לא תמלא לו שנה עד שיפציע שחרו של ט"ז כסליו מעל ירושלים.

לכבוד יומולדתו, הבלוג מבקש לקבל כל פריט שתרצו לתת, מתוך הרשימה הבאה :

  • פוסט אורח
  • פוסט אורח
  • פוסט אורח
  • פוסט אורח

כמו שאתם רואים, הרשימה לא מגוונת במיוחד. צר אופקים הוא הבלוג, ומאוד ממוקד מטרה (להשיג מכם פוסט אורח, אם פיספסתם במקרה את המטרה). למרות חוסר הגיוון שברשימה, אני בטוחה שתמצאו משהו מתוכה שיתאים לכם להביא.

עניינים טכניים:

  • מכיוון שלא כולם מכירים את המייל שלי שאליו אפשר לשלוח את הדברים, אפשר לשלוח גם ל bimkomte@gmail.com , ומשם זה כבר יעבור אלי.
  • אפשר לשלוח גם מסמך וורד. למזלי, כבר הבנתי איך עובדים גמדוני הקופי-פייסט של המחשב, כך שפוסט אורח בוורד לא יהיה בעיה.
  • אפשר לכתוב על כל נושא שעשוי לעניין אותי. נושאים אפשריים: ברכות לרגל היומולדת (גם תודות יתקבלו בברכה…), הרהורים לא שחוקים על מהותם של בלוגים באופן כללי- למה אנשים כותבים אותם, מה הם נותנים לעולם, וכאלה, וגם אפשר לכתוב פוסטים שיתאימו לכל אחד מהנושאים ברשימת הנושאים הקטנה שגיבשתי לי כאן בבלוג: אמנות, טכנולוגיה, סוציולוגיה, ספרים (רוצים לכתוב למדור "מה אני קוראת?" זה קל!), פמיניזם ושירים, וגם- איזה כיף, דברים שקרו באמת, זכרונות ועדכונים מהשטח, ואם אין ברירה אז "כללי". חוץ מזה, אפשר לכתוב פוסטים על נושאים נורא מעניינים שאתם מבינים בהם ואני לא. זה יהיה מאוד משמח.
  • הפוסטים שתכתבו יפורסמו מיד כשאמצא אותם במייל שלי, ללא קשר לתאריך האמיתי של היומולדת של הבלוג. אפשר לשלוח לפני, אפשר גם אחרי. אם קראתם על זה מאוחר, בפורים נניח- אל תהססו! כולם מוזמנים ללא התחשבות מיוחדת בתאריך.
  • את הפורמט לחגיגות אימצתי ללא בושה (בשינויים קלים) מהבלוג של שרון, שאני קוראת.

פוסט סיכום, כולל מוסף סטטיסטי מיוחד, ייכתב ברגע שיהיו לי כל הנתונים (כלומר- אחרי שבת הבאה, כשיהיו לי נתונים של שנה).

אודות אפרת

bimkomte.wordpress.com
פוסט זה פורסם בקטגוריה איזה כיף, אמנות, דברים שקרו באמת, זכרונות, טכנולוגיה, כללי, סוציולוגיה, ספרים, עדכונים מהשטח, פמיניזם, שירים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על הבלוג "במקום תה" גאה להציג: עוד שנה!!!

  1. יחזקאל הגיב:

    כבוד, גאווה יהודית. (פוסטורח? תאמיני לי שרצון טוב יש.)

  2. אפרת הגיב:

    אם יש רצון טוב, מה חסר? לך על זה.

  3. יחזקאל הגיב:

    מה חסר? כמה דברים זניחים כמו זמן ורעיון. אם לא היה חסר, הבלוג שלי היה נראה קצת יותר טוב (אוטוסוגסטיה בפעולה).

להשאיר תגובה

